Monday, December 7, 2009


hye..im baCk...

biase ar..apple mengonx..

emm aku da quit dr keJe..sbb pe??

sbb boss aku suh nek kl,tlg dy uruskan jobpoint kat cni..

1st,im going to be excited..

ble smpai cni,aku ase cam nak alek skrg gak..

amagine la,aku da ar xde experience psal keje2 ofis,camne nak book tiket,nak key in data..

tbe2 aku yunk kne wat sume 2..

aku dtg day after yesterday..

pas dinner trus s2dy how 2 manage..

susah gak ar..da ar bru blaja..

then my dad xpham bhse..suh wat mcm2 mende yunk aku sndri pown xpnh wat n xpnh cube amek taw...

aku nak g low yat..nak btlkan laptop aku..

ingat nak kuar ari ney..

nak jmpe maria skali..

tp maria ada hal..mybe jap g aku kuar gak kot..

ngan sape??

kiwie ar..ane ada sape2 g...

aku nak cpat2 alek jb ar..best duk cni tp aku mati kutu..

keje aku siang malam on9 je ar..

jalan2 kat kl..

korang sume watpe je eak kat umah..

aku law xwat keje leh mati kebosanan..

ney da hampir2 ar nie..da ar kte jauh..

law dkat leh hang out sme2,lpak sme2....

adui...aku pown da bLur!!!

xoxo A

No comments: