Friday, October 29, 2010

fening!!

spatutnyer time final nie mesti la pening sal exam, study dan yang sewaktu dengannya but saya pening sal len larh...
saya nak mintak pertolongan anda2 sekalian..saya nak kerje but tak taw nak kje ape then saya taw point utama saya kerje adalah tuk kumpul DUIT!!!(bukan tk taw kje pe tpi malas nk kje skali ngan my mom..sebab tkut jadi cam sem lepas)
saya da tawar hati skang ni pasal super junior (skang bleh la cakap an tapi tkut bile da smpai mse nyer jadi giler cam sem lepas..tak ke naye!!)tpi dalam hati kecil saya, saya masih bercita2 tuk pergi..HELP ME!!
ptut tak saya lpe kan hasrat nak pegi suju n just rest kat rumah??
arghhhhhhhh!!srabut nyer..(KIM HEE CHUL!!!!!!!)

sorry sangat2 sebab tulis ngarut2 kat sini..sebab tak taw nak cakap cmner..i'm so fening rite now..=(

law tak tulis spe yang tulis ni mesti korang dapat teke an3!!hahahaha

No comments: