Sunday, October 21, 2012

corat-coret hujung tahun 2012

hai kims;
akhirnye saya habiskan juga diploma saya dalam tahun ni..even xdapat graduate ngan korg but still nk inform yg i'm graduate student..hopefully..hehe
sem ni rase sunyi jugak la xde kims sista but i make some new friend with ben..sebenarnye diorg semua rapat ngan ben sbb ben 1 kelas ngan diorg..tp ok la..not bad semester terakhir i got some new male friend n diorg sangat gile2..selalu ajak lepak ngan diorg..n if diorg kuar ngan ben xpenah lupe nk ajak aku kuar sekali..korg kenal diorg cume kite xpenah serapat cm aku ngan ben rapat ngan diorg sekarang la kan..diorg ni geng2 amin. n ufah, saya pn berpeluang kwn rapat ngan abg fiqy awk yg kt uitm segamat sbb ben kwn rapat ngan die..ben pn rapat ngan ayah su segamat awk..hehe
diorg sangat byk aktiviti yg aku nk sangatjoin tp xdpt sebab kekangan duit belanja..sob..sob..
tp sekali-sekala aku join gak la cm g karaoke,pool( 2 bende ni diorg payung aku,sbb xcukup duit belanja),n lepak dlm uitm 2 normal da sepanjang sem..

yana yg baju belang ni baby ko..hehe..ni sebelum masuk karaoke room..sumpah besar gile bilik karaoke die..if korg dtg segamat lg korg kene g try karaoke kt one segamat tw..after karaoke ni kitorg g main pool..

hope korg semua yg da sambung degree akan dpt lalui pengalaman yg lebih menarik dr aku sepanjang korg nye degree ni..n update la life story korg..atleast aku ade perkembangan korg..
kerja gile kitorg berdua..

szs

No comments: