Thursday, November 11, 2010

12 NOVEMBER 2010

hermm.....

masenye da tiba...

paper pn da abes...

ssh nk tgok muke korang semue...

wlwpn ego kuasai diri....

tp hati xprnah boleh tipu diri sendiri...

yang boleh ubat rindu aku kt korang...

hanyalah potret2 yang tercatit kenangan kite bersama...

aku sayang KIMSPART1..

klw boleh aku terbang...

ape yg aku nk bwt...

aq nk terbang satu malaysia...

nk tgok ape yg kwn2 aku tgh bwt...

korang sory k..

aku xpernah ade bile korang ssh atwpun snang....

ape laa sengal aku niyhh jd seorang kwn...

kwn yg USELESS...

aku ptut malu dgn diri aku sendiri....

xpernah pegang dgn prinsip aku sendiri....

aku da bace post fika...

aku harap korang dpt bertahan....

jgn psal msalah kecik..

korang bermasam muke same sndiri k...

klw ade msalah bincang k...

cari jln penyelesaian...

wlwpun aku jarang dgn korang..

aku sentiase akn jage korang....

wlwpn dari jauh atw dekat...

jarak bkn penghalang utk kiter jage sesame sendiri kn??

;))

No comments: