Tuesday, November 9, 2010

SEPINTAS LALU.

disini saya ingin memohon maaf andai saya ada terbuat salah or something yang kalian semua tak suke..if antara kalian semua ade yang terasa hati with me saya tersangat2 lah memohon maaf pada kalian kerana saya sememangnya tidak sengaja..(minta maaf kerana ayat saya agak kucar kacir)..
ape2 pon selama saya berkawan dengan kalian semua saya rasa sangat gembira dan harap anda semua dapat halalkan makan minum saya selama berkawan dengan kalian..baik dan buruk saya semuanya datang dari diri saya sendri..terima kasih kerana telah menjadi kawan kepada saya..saya sangat menghargai kalian semua..

last, thank you kerana sudi meluangkan masa membaca luahan hati ini..
harap kalian dapat memahami apa yang ingin saya sampaikan..
harapan saya untuk kalian semua adalh semoga kalian dapat capai ape yang kalian inginkan dalam hidup...and result tuk final mesti semua okay..no repeat paper.. ;)

No comments: