Sunday, November 7, 2010

KAMUSETULUSBAYU!!!!!!


humm..

senyap xbrmakna sepi..

diam xbermakna bisu...

menjauh xbermakna xsayang....

wlw se'senyap mana,,

wlw se'sepi mana,,

wlw sejauh mana aku...

xbermakna aku lupe kan kawan2 aku...

kwn2 kimspart1 aku....

aku xkn lupekan saat2 manis yang kite cipta bersama....

kadang2 hati nk menjerit,, menangis...

memaki hamun dgn sikap aku sendiri....

kawan2...

jauh di lubuk hati ni aku simpan satu rahsia yg xde siape tahu...

aku sayang kamu semua..... kamu semua adelh yang terbaek drpd yg terbaek...

INGAT TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







1 comment:

a p p l e :)) said...

sape y post nie ? sedih nyerr aku bace . pada sape2 y post nie, share2 lhaa law ada masalah . ermm masing2 da lupe something kan :)) sume xletak name pas post status . kite kan ramai . susah nak kenal lerr . ngee~~