Saturday, November 13, 2010

apple kuchikuchi

finally sampai jugak aku kat JAYBEE . ♥ jaybee yaw !!

alkisah tentang sebelum aku sampai jaybee :

semalam terlebih excited smpai xdapat tdo . tdo pagi td, bgun da tgah ari .
ain da lesap !! OMG !! heee~~
dy g kuar amek MIDAH, her bestie :))
siap2, g bilik teha nak wish slmt jalan . msuk2 teha tgah tido !!
pas aku kejut, teha bangun !! dapat bygkan x mcm mane muke dy ??
haissshh, xdapat ? (bygkan muke cina bru bgun pagi) mcm tuh lah !!

she hug me n crying !! ya allah, sedih giler ! teha, u such a sweet friend and dun wory, ko xde salah ape2 ngn aku pown :) jgn sedih2 lagi k !! sok ko balik kan .

sori to pika n yana sbb aku tgah mamai smlm smpai terlepas nak anta korang !
again sory for ain n maria sbb xsempat nak jumpe jugak . siyesly da siap2 nak g jumpe korang, tibe2 farouk kol cakap da sampai . kite menumpang, so kne la ikut arnn .
sori sangat !! maria kol n marah !! wakakaka . ain pulak marah kat fb cakap balik xbg taw ! aku da pesan kat maria suh say sory kat ko xsmpat jumpe . ko yg maen ilang aje pg2 . excited gilerr!! da la kol xangkat !! (da cakap da buang aje henpon ko tuh)

pengalaman balik :

sekali salah beli tiket da . patut beli kul 1 but terbeli pkul 1.30 !
bus tuh da full so terpaksa duk belakang, no choice !!
tetibe tgk seat belakang, ada 3 guard ! law ganteng ngak kisah lorh tp sekali yg tua2 da . 30-an something ! seram gilerr ! buat nyer dorang buat ape2 mcm mane ? gersang ke tibe2 ? haha (otak da melalut-lalut mase tuh)
nak pejam mate pown takut taw . masing2 asek pandang aku aje , taw lhaa aku da potong rambut depan (perasan lebiy) wakakakaka . aku pown pegang beg kuat2, selimut badan yg xla sexy nie tuk elak masing2 tergoda ( wah, such a fake drama) . last2, nuthin' happen pown ! hahaha :) nuthin' ye kawan2 . sebutan TH kena betul *,^

puasa itu soleh :) durian is KING of FRUITS !! ohh comel giler video mat saleh semalam kan ain ! sampai tegelak2 kite smlam . putih kan :D

(mesti masing2 berbulu asek aku je yang post dlm blog nie) okay lhaa ! nak mandi sudda . kul 4 td sy sampai jaybee yaww . jgn marah pada sape2 yang xsempa jumpe . halalkan makan minum aku sem nie :) sem depan share2 la lagi . ngee~~

tonight i'm going to eat STEAMBOT !! seronok
nanti aku uploadphoto n bg korang tgk !! sem depan g same same okay !!
take care, my sayangs !!




No comments: